Zoals je op de homepage hebt kunnen lezen, creëer ik unieke, vernieuwende werkomgevingen, waarmee jij je onderscheidt van de concurrentie en veel geld bespaart op jaarlijkse kosten voor ziekteverzuim, werving en selectie en saleskosten.
Hoe ik dat doe?
Simpel, er zijn 3 stappen:
- Inventarisatie
We starten met het maken van een inventarisatie van jouw merk, jouw visie en eisen en wensen van jou en jouw medewerkers. - Concept en ontwerp
De punten uit deze inventarisatie combineer ik samen met mijn kennis & ervaring met AI om een uniek ontwerp te creëren, speciaal voor jouw bedrijf. Het ontwerp omvat alle aspecten die ervoor zorgen dat het interieur past bij jouw bedrijf, visie en team. - Uitvoering
Als we overeenstemming hebben over het ontwerp, ga ik het voor jullie uitvoeren. Van aanvragen van offertes tot het neerzetten van de laatste stoel en alles ertussenin.
Bij de meeste bedrijven doe ik alle stappen, maar wil jij alleen de eerste twee stappen? Ook dat is mogelijk.
Meer weten? Ga met mij in gesprek en ik vertel je alles.
Het ontwerp bestaat uit:
- indelingsvoorstel
- materialisatie vloeren, wanden, plafonds, maatwerk, inrichting
- meubels + inrichting + inkoop ervan
- verlichtingsplan incl. armaturenvoorstel
- raamdecoratie
- maatwerk
- 3d visualisaties
De werkzaamheden bij projectrealisatie zijn:
- begroting maken
- offertes aanvragen en checken
- planning maken
- maatwerktekeningen maken t.b.v. interieurbouwer
- afwerkstaten voor uitvoerende partijen maken
- bouwteam formeren en aansturen
- inkoop materialen vloer, wand, raam, verlichting en inrichting
- zorgen dat het ontwerp wordt uitgevoerd zoals we hebben afgesproken
- de realisatie doe ik samen met mijn vaste team van vak professionals en leveranciers. Heb je zelf een uitvoerende partij waar je al jaren naar tevredenheid mee samenwerkt, dan is dat uiteraard geen enkel probleem.