FAQ

Ik kan me voorstellen dat je vragen hebt, voordat je met mij gaat samenwerken. Ik beantwoordt ze graag!  Op deze pagina vind je de antwoorden op veel gestelde vragen.


Staat jouw vraag er niet tussen? Klik op onderstaande knop en neem gerust contact op, ik denk graag met je mee.

 


Mijn tijd is beperkt. Is zo’n interieurtraject niet enorm tijdsintensief?

Dat is het en ik snap dat je als ondernemer selectief met je tijd moet omgaan. Daarom regel ik alles voor je, zodat jij en je medewerkers je kostbare tijd kunnen besteden aan waar jullie goed in zijn. Ik zorg voor het ontwerp, de realisatie/oplevering en alles daar tussen in: contacten met leveranciers en uitvoerders, aanvragen van offertes, maken van maatwerktekeningen, specificaties, inkopen materialen voor wand, vloer en plafond, maken van afwerkstaten en lichtplannen, aansturen van een bouwteam etc.


Betekent een ontwerptraject met jou dat ik geen inspraak heb?

Dat is eigenlijk geen vraag, maar ik snap wat je zegt. Tijdens het hele proces hebben we voortdurend kort overleg en zorgen we voor commitment van iedereen.


Kan ik niet beter een grote projectinrichter inschakelen?

Dat is een goede overweging. Projectinrichters hebben zeker hun expertise; ik werk ook vaak met ze samen. Als ervaren onafhankelijke interieurontwerper breng ik echter een unieke mix van creativiteit, functionaliteit en esthetiek en laat je dingen zien waar je niet zelf aan hebt gedacht. Mijn ontwerpen zijn altijd innovatief en op maat gemaakt. Ze zijn niet alleen mooi en praktisch, maar sluiten ook perfect aan bij jouw team en de identiteit en doelstellingen van jouw bedrijf.


Mijn ervaring is dat ontwerpers altijd een dure smaak hebben. Hoe doe jij dat?

Door het vooraf vaststellen van een budget en het opstellen van een realistische begroting wordt voorkomen dat de verbouwing financieel ver buiten zijn grenzen gaat en houd ik daar rekening mee in het ontwerp.


Jij zegt dat een nieuw interieur geld oplevert. Kun jij dat aantonen?

Ik laat je graag een berekening zien hoe dit voor jouw bedrijf kan werken. Een eenmalige investering in het interieur wordt namelijk al snel terugverdiend doordat de jaarlijkse kosten voor ziekteverzuim, werving en selectie en sales afnemen.


Het is toch voldoende als we onze huiskleur op de muur hebben gedaan?

Dat is een gemiste kans. De beleving van je medewerkers en klanten moet juist centraal staan. Wat wil je dat mensen ervaren wanneer ze je kantoor binnenkomen? Een goed ingericht kantoor draagt bij aan verhoogde productiviteit, meer creativiteit en innovatie, verbeterde klanttevredenheid en het aantrekken en behouden van (jong) talent.


We investeren al in onze sales, HR en marketing. Is dan een nieuw interieur nog nodig?

Het een sluit het ander niet uit. Een fijne werkomgeving is onderdeel van je sales, vitaliteitsprogramma, personeelsbeleid en marketingactiviteiten.